WÓJT GMINY GIETRZWAŁD

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektora ds. finansowych w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie

 

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd

 

2. Stanowisko pracy: Podinspektor ds. finansowych.

 

3. Wymagania niezbędne:

·         obywatelstwo polskie;

·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

·         wykształcenie wyższe – Ekonomia, Rachunkowość;

·         brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

·         nieposzlakowana opinia;

·         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;

·         znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej wraz z jednolitym rzeczowym wykazem akt; ustawy o finansach publicznych;

·         wysoka kultura osobista;

·         bardzo dobra organizacja pracy własnej;

·         odporność na stres;

·         umiejętność realizacji równoległej kilku procesów;

·         komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność;

·         wysoki poziom umiejętności obsługi komputera.

 

4. Wymagania dodatkowe:

·         staż pracy w jednostkach samorządowych, w tym na pokrewnych stanowiskach;

·         wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;

·         dyspozycyjność;

·         samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;

·         samodzielność w podejmowaniu decyzji.

 

5. Warunki pracy na danym stanowisku:

·         miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd;

·         wymiar etatu – pełny etat;

·         rodzaj pracy – praca biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

·         wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie – wynagrodzenie dla stanowiska podinspektor:

a)  wynagrodzenie zasadnicze wg. kategorii zaszeregowania od X do XV – w przedziale:
od 3.490 zł. brutto do 6.200 zł. brutto;

b)  dodatek za wieloletnią pracę (stażowy ustalony w oparciu o przedłożone świadectwa pracy).

 

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 100) wynosi 7,10 %.

 

7. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku objętym konkursem:

1)  Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych
i prawnych obsługiwanych jednostek.

2)  Współpraca z komisją inwentaryzacyjną w zakresie ustalania wyników inwentaryzacji środków rzeczowych.

3)  Prowadzenie pełnej księgowości przydzielonych do obsługi jednostek Zespołów Szkolno-Przedszkolnych.

4)  Opracowywanie rocznych i okresowych analiz z wykonania planu finansowego jednostek obsługiwanych.

  

8. Wymagane dokumenty:

1)  CV oraz list motywacyjny;

2)  kwestionariusz osobowy, wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór
w załączeniu);

3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje;

4)  kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

5)  oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7)  oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na określonym stanowisku;

8)  oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

9)  oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781).

 

Kopie złożonych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

9. Informacje dodatkowe:

1)  na wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

2)  osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są
do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;

3)  oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;

4)  zastrzega się prawo zakończenia naboru bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie
w dowolnym czasie bez podania przyczyny;

5)  dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 19 08, wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora  ds. finansowych. – osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 12
lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd w terminie do dnia 28 lutego 2023 r., do godz. 15:00;

6)  w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe
i telefoniczne niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym. Kandydaci
spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni poprzez zamieszczenie listy na stronie: http://gietrzwald.bip.net.pl;

7)  informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gietrzwald.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku Urzędu;

8)  dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, zostaną włączone do jego akt osobowych;

9)      dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Niewybrani kandydaci mogą
w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty, składając stosowne oświadczenie.

 

Gietrzwałd, dnia 13 lutego 2023 r.

                                                                                             Wójt Gminy Gietrzwałd

                                                                                                /-/ Jan Kasprowicz

 

Obowiązek informacyjny

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

1)   Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, reprezentowana przez Wójta
z siedzibą pod adresem: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, tel. 89 524 19 00, e-mail:gmina@gietrzwald.pl.

2)   Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)   Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4)   Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

5)   W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:

a)   1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),

b)   2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),

c)   3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).

6)   Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

7)   Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)   W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)   prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)   prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)   prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)   prawo do usunięcia danych osobowych;

e)   prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

9)   Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

10)   Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4 do Regulaminu

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

1.   Imię (imiona) i nazwisko ..................................................................................................................

2.   Data urodzenia ...............................................................................................................................

3.   Dane kontaktowe.............................................................................................................................

                                                          (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)

4.   Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub
na określonym stanowisku) .............................................................................................................

                                                                                              (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

   ..........................................................................................................................................................

   ..........................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

5.   Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju     
lub na określonym stanowisku) ......................................................................................................

………………………………………...…………………………………………………………...………….

…………………………………………………………………………………………………………………

(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)

6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy  
    określonego rodzaju lub na określonym stanowisku) ......................................................................

   ..........................................................................................................................................................

   ..........................................................................................................................................................

   ..........................................................................................................................................................

   ..........................................................................................................................................................

(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów
   szczególnych …………………………………………………………………..…………………………...

   .........................................................................................................................................................

   .........................................................................................................................................................

   .........................................................................................................................................................

 

 
  .........................................                                                             ..........................................................................    
     (miejscowość i data)                                                                                  (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)                                                                             

 

 

*) Załącznik Nr 4 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 45/2022 Wójta Gminy Gietrzwałd z dnia
5 kwietnia 2022 r.