WÓJT GMINY GIETRZWAŁD

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


Podinspektora w Referacie Inwestycyjnym i Utrzymania Mienia


1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd


2. Stanowisko pracy: Podinspektor - Referat Inwestycyjny i Utrzymania Mienia

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • wykształcenie średnie budowlane lub wyższe,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,

  • znajomość ustaw o transporcie drogowym, prawo o ruchu drogowym, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
    o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o dyscyplinie Finansów Publicznych,

  • wysoka kultura osobista,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • odporność na stres,

  • umiejętność realizacji równoległej kilku procesów,

  • komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,

  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera.



4. Wymagania dodatkowe:

  • staż pracy w jednostkach samorządowych, w tym na pokrewnych stanowiskach,

  • wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej,

  • prawo jazdy kategorii B,

  • dyspozycyjność,

  • samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska,

  • umiejętność podejmowania decyzji.


5. Warunki pracy na danym stanowisku:

    • miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd;

    • wymiar etatu - pełny etat;

    • rodzaj pracy - praca biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

    • wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie - wynagrodzenie dla stanowiska podinspektor:

  1. wynagrodzenie zasadnicze wg. kategorii zaszeregowania od X do XV - w przedziale: od 2.800 zł. brutto do 5.380 zł. brutto;

  2. dodatek za wieloletnią pracę (stażowy ustalony w oparciu o przedłożone świadectwa pracy).


6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 ze zm.) wynosi 7,41.


7. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku objętym konkursem:

  • prowadzenie postepowań administracyjnych i przygotowywanie materiałów oraz decyzji administracyjnych w zakresie:

  • zajęcie pasa drogowego,


  • lokalizacja urządzeń w pasie drogowym,

  • umiejscowienie urządzeń w pasie drogowym.

  • realizacja spraw związanych z utrzymaniem i modernizacją dróg i mostów, zapewnieniem bezpieczeństwa na drogach oraz organizacją ruchu drogowego.

  • prowadzenie spraw związanych z lokalizacją zjazdów na działki z dróg gminnych.

  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych.

  • koordynowanie robót w pasie drogowym.

  • prowadzenie spraw z zakresu prawa wodnego.


8. Wymagane dokumenty:

  1. CV oraz list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy, wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór
    w załączeniu),

  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

  4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
    na określonym stanowisku,

  8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

  9. oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
    z 2019 r., poz. 1781).


Kopie złożonych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.


9. Informacje dodatkowe:

  1. na wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej
    oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
    lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
    na terytorium RP, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  2. osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są
    do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,

  3. oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,

  4. zastrzega się prawo zakończenia naboru bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie
    w dowolnym czasie bez podania przyczyny,

  5. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 19 08,

  6. wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycyjnym i Utrzymania Mienia.” – osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 12 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd
    w terminie do dnia 29 marca 2021 r.,
    do godz. 16:00,

  7. w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe
    i telefoniczne niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym. Kandydaci
    spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni poprzez zamieszczenie listy na stronie: http://gietrzwald.bip.net.pl,

  8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gietrzwald.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się
    w budynku Urzędu.

  9. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, zostaną włączone do jego akt osobowych,

  10. dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Niewybrani kandydaci mogą
    w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty, składając stosowne oświadczenie.





Gietrzwałd, dnia 17 marca 2021 r. Wójt Gminy Gietrzwałd

/-/ Jan Kasprowicz

















































Obowiązek informacyjny


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2,
    11-036 Gietrzwałd.

  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Gietrzwałd jest Warmia Inkaso Group Sp.
    z o.o., ul. Barczewskiego 1, 10-061 Olsztyn, adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl.

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontaktować się można poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl Z Inspektorem można kontaktować się we wszystkich sprawach, dylematach z zakresu ochrony danych osobowych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych nałożonych na Gminę (np. rozpatrzenia wniosku, skargi, petycji, pisma).

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).

  1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Gietrzwałd oraz podmioty zaufane działające na podstawie odpowiedniej umowy.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

- podmioty uprawnione do uzyskania tych danych na podstawie przepisów prawa;

- podmioty zewnętrzne współpracujące z Administratorem na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania
przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa (przepisy o archiwizacji);w przypadku danych osobowych pozyskanych
    na podstawie zgody, dane te będą przechowywane przez okres wskazany w zgodzie.

  2. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

- dostępu do swoich danych osobowych;

- sprostowania swoich danych osobowych;

- żądania usunięcia swoich danych osobowych;

- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;

- żądania przeniesienia swoich danych osobowych;

- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);

- jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, w zakresie realizacji obowiązków nałożonych na Administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości merytorycznego załatwiania Pani/Pana sprawy. Podanie dodatkowych danych, nie wynikających z przepisów prawa (np. nr telefonu, adres poczty elektronicznej) jest dobrowolne, brak ich podania uniemożliwi wykorzystani tych danych
    do celów kontaktowych lub informacyjnych.

  2. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
    lub organizacji międzynarodowej.

  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą ulegały profilowaniu 1).




1) Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.


Załącznik Nr 4 do Regulaminu

z dnia 5 sierpnia 2020 r. *)


KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE


1. Imię (imiona) i nazwisko: ..................................................................................................................

2. Imiona rodziców:...............................................................................................................................

3. Data urodzenia: ................................................................................................................................

4. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji): ..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

5. Wykształcenie: ..............................................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia) ............................................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)


6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia:

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)


7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów szczególnych........................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................


8. Oświadczam, że dane zawarte w pkt. 1-3 są zgodne z dowodem osobistym seria…………….nr .......... wydanym przez ……………............................................................ lub innym dowodem tożsamości……………………………….........................................………………………………...........





……………...................…………….....… …………........................................……………………………………

(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)



*) Załącznik Nr 4 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 108/2020 Wójta Gminy Gietrzwałd z dnia
5 sierpnia 2020r.