WÓJT GMINY GIETRZWAŁD

OGŁASZA DRUGI NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektora w Referacie Inwestycyjnym i Utrzymania Mienia

 

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd

 

2. Stanowisko pracy: Podinspektor - Referat Inwestycyjny i Utrzymania Mienia

3. Wymagania niezbędne:

O  obywatelstwo polskie,

O  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

O  wykształcenie średnie budowlane lub wyższe – preferowane budownictwo, budownictwo drogowe, inżynieria sanitarna lub pokrewne,

O  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

O  nieposzlakowana opinia,

O  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,

O  znajomość ustaw o transporcie drogowym, prawo o ruchu drogowym, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o dyscyplinie Finansów Publicznych,

O  wysoka kultura osobista,

O  bardzo dobra organizacja pracy własnej,

O  odporność na stres,

O  umiejętność realizacji równoległej kilku procesów,

O  komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,

O  wysoki poziom umiejętności obsługi komputera.

 

4. Wymagania dodatkowe:

O  staż pracy w jednostkach samorządowych, w tym na pokrewnych stanowiskach,

O  wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej,

O  prawo jazdy kategorii B,

O  dyspozycyjność,

O  samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska,

O  umiejętność podejmowania decyzji.

 

5. Warunki pracy na danym stanowisku:

O miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd;

O wymiar etatu - pełny etat;

O rodzaj pracy - praca biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

O wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie - wynagrodzenie dla stanowiska podinspektor:

a)     wynagrodzenie zasadnicze wg. kategorii zaszeregowania od X do XV - w przedziale: od 2.600 zł. brutto do 5.380 zł. brutto;

b)     dodatek za wieloletnią pracę (stażowy ustalony w oparciu o przedłożone świadectwa pracy).

 

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 ze zm.) wynosi 7,41.

 

7. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku objętym konkursem:

O  prowadzenie postepowań administracyjnych i przygotowywanie materiałów oraz decyzji administracyjnych w zakresie:

       zajęcie pasa drogowego,

 

       lokalizacja urządzeń w pasie drogowym,

       umiejscowienie urządzeń w pasie drogowym.

O  realizacja spraw związanych z utrzymaniem i modernizacją dróg i mostów, zapewnieniem bezpieczeństwa na drogach oraz organizacją ruchu drogowego.

O  prowadzenie spraw związanych z lokalizacją zjazdów na działki z dróg gminnych.

O  prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych.

O  koordynowanie robót w pasie drogowym.

O  prowadzenie spraw z zakresu prawa wodnego.

 

8. Wymagane dokumenty:

1)     CV oraz list motywacyjny,

2)     kwestionariusz osobowy, wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(wzór w załączeniu),

3)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

4)     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

5)     oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)     oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)     oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na określonym stanowisku,

8)     oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

9)     oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U.
z 2019r., poz. 1781).

 

Kopie złożonych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.

 

9. Informacje dodatkowe:

1)     na wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej
oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia
na terytorium RP, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

2)     osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są
do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,

3)     oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane,

4)     zastrzega się prawo zakończenia naboru bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienie
w dowolnym czasie bez podania przyczyny,

5)     dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 524 19 08,

6)     wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycyjnym i Utrzymania Mienia.” – osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 12 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd
w terminie do dnia 17 listopada 2020r.,
do godz. 15:00,

7)     w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe
i telefoniczne niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym. Kandydaci
spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni poprzez zamieszczenie listy na stronie: http://gietrzwald.bip.net.pl,

8)     Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://gietrzwald.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w budynku Urzędu.

9)     dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, zostaną włączone do jego akt osobowych,

10)  dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Niewybrani kandydaci mogą
w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty, składając stosowne oświadczenie.

 

 

Gietrzwałd, dnia 04 listopada 2020 r.