UCHWAŁA NR XXI/208/2016 RADY GMINY GIETRZWAŁD z dnia 27 października 2016 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd.
UCHWAŁA NR XXI/208/2016
RADY GMINY GIETRZWAŁD
z dnia 27 października 2016 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 446) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie, Rada Gminy Gietrzwałd uchwala, co następuje:
§ 1. W uchwale Nr XX/195/2016 Rady Gminy Gietrzwałd w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd wprowadza się następujące zmiany:
-
Skreśla się § 2.
§ 2. W załączniku Nr 1 do Uchwały nr XX/195/2016 Rady Gminy Gietrzwałd z dnia
13 września 2016 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gietrzwałd wprowadza się następujące zmiany:
-
W rozdziale 2, skreśla się § 3 ust. 3;
-
W rozdziale 2, § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 4.1 Właściciele nieruchomości mają obowiązek, uprzątnięcie błota, śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z części nieruchomości służących do użytku publicznego oraz z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za chodnik taki uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą do ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości.”;
-
W rozdziale 3, skreśla się § 6 ust. 4;
-
W rozdziale 6, § 14 otrzymuje brzmienie:
„ § 14.1. Inne wymagania wynikające z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami:
1) intensywny rozwój selektywnego zbierania oraz sortowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
2) zmniejszenie ilości odbieranych zmieszanych odpadów komunalnych;
3) rozwój systemu selektywnego zbierania odpadów niebezpiecznych, minimalizacja ich wytwarzania oraz zwiększanie ilości tych odpadów poddanych procesowi odzysku;
4) wyeliminowanie praktyki nielegalnego składowania odpadów;
5) sukcesywne usuwanie wyrobów zawierających azbest oraz wzrost ilości gminnych programów usuwania azbestu;
6) promowanie i wspomaganie stosowania przydomowych kompostowni odpadów zielonych.”;
-
W rozdziale 9, § 17 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„ § 17.1. Obszarami podlegającymi obowiązkowej deratyzacji dwa razy w roku są nieruchomości związane z produkcją, handlem i magazynowaniem produktów rolno-spożywczych i gospodarki odpadami.”;
6. W rozdziale 9, § 17 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„ § 17.2. Ustala się terminy przeprowadzenia deratyzacji:
1) w terminie wiosennym od 1 do 30 kwietnia;
2) w terminie jesiennym od 1 października do 30 listopada.”;
7. W rozdziale 9, skreśla się §17 ust. 3 i 4.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Gietrzwałd.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Cieśliński |
Data utworzenia: | 2016-11-08 11:00:59 |
Wprowadził do systemu: | Adam Cieśliński |
Data wprowadzenia: | 2016-11-08 11:00:59 |
Opublikował: | Adam Cieśliński |
Data publikacji: | 2016-11-09 09:39:52 |
Ostatnia zmiana: | 2016-11-09 09:39:53 |
Ilość wyświetleń: | 622 |